In tijden van Covid-19 zijn wij genoodzaakt om strikte richtlijnen op te volgen om zowel klanten als onszelf te beschermen tegen oa.dit virus.
Hoe werken we :
- De nodige oppervlakten worden met speciale producten gedesinfecteerd.
- Wij hebben plexi wanden geplaatst tussen ons en de klant
- Wij dragen enkel een mondmasker zodra wij onze zitplaats verlaten in de aanwezigheid van onze klant.
Wat verwachten we van de klanten:
- Het dragen van een mondmasker is niet verplicht maar wel aan te raden. U dient uw EIGEN mondmasker mee te brengen.
- Social Distancing blijft de regel. Indien mogelijk 1,5m.
- Gelieve STIPT op uw afspraak aanwezig te zijn. Kom niet te vroeg daar de wachtruimte niet gebruikt mag worden.
- Wanneer u binnenkomt bij 2Travel wordt u eerst gevraagd om uw handen grondig te ontsmetten met de een desinfectie product. Dit product wordt u op het einde opnieuw aangeboden.
- Na het ontsmetten van uw handen is het niet de bedoeling om alles te gaan aanraken. Raak enkel dat aan wat nodig is.
- Probeer zoveel mogelijk afstand te houden.
- Betaal met de Bancontact, creditcard of met gepast geld. Ook hier zijn desinfecterende producten voorzien om de betaalterminal grondig te reinigen na iedere betaalbeurt.
- Ons steeds gezellige babbeltje zullen we vanaf nu moeten beperken om extra verspreiding te voorkomen en ons de kans te geven om ruimte te desinfecteren voor de volgende klant.
- Toiletgebruik is momenteel ook niet toegelaten. Ga dus zeker nog even naar het toilet voor je vertrekt naar 2Travel.
- Kom alleen, op deze manier kunnen wij 2 klanten per afspraak plannen.
- Vertoon je ziekteverschijnselen zoals koorts, hoest, hoofdpijn, kortademigheid,… Gelieve je bezoek uit te stellen.
Rekening houdend met alle richtlijnen proberen wij uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.