Info Coronavirus

Maatregelen afspraken op kantoor

In tijden van Covid-19 zijn wij  genoodzaakt om strikte richtlijnen op te volgen om zowel klanten als onszelf te beschermen tegen oa.dit virus. 

Hoe werken we :

  • De nodige oppervlakten worden met speciale producten gedesinfecteerd. 
  • Wij hebben plexi wanden geplaatst tussen ons en de klant
  • Wij dragen enkel een mondmasker zodra wij onze zitplaats verlaten in de aanwezigheid van onze klant.

Wat verwachten we van de klanten :

  • Het dragen van een mondmasker is niet verplicht maar wel aan te raden. U dient uw EIGEN mondmasker mee te brengen. 
  • Social Distancing blijft de regel. Indien mogelijk 1,5m. 
  • Gelieve STIPT op uw afspraak aanwezig te zijn. Kom niet te vroeg daar de wachtruimte niet gebruikt mag worden. 
  • Wanneer u binnenkomt bij 2Travel wordt u eerst gevraagd om uw handen grondig te ontsmetten met de een desinfectie product. Dit product wordt u op het einde opnieuw aangeboden.
  • Na het ontsmetten van uw handen is het niet de bedoeling om alles te gaan aanraken. Raak enkel dat aan wat nodig is. 
  • Probeer zoveel mogelijk afstand te houden.
  • Betaal met de Bancontact,  app of met gepast geld. Ook hier zijn desinfecterende producten voorzien om de betaalterminal grondig te reinigen na iedere betaalbeurt.
  • Ons steeds gezellige babbeltje zullen we vanaf nu moeten beperken om extra verspreiding te voorkomen en ons de kans te geven om ruimte te desinfecteren voor de volgende klant. 
  • Toiletgebruik is momenteel ook niet toegelaten. Ga dus zeker nog even naar het toilet voor je vertrekt naar 2Travel.
  • Kom alleen, op deze manier kunnen wij 2 klanten per afspraak plannen.
  • Vertoon je ziekteverschijnselen zoals koorts, hoest, hoofdpijn, kortademigheid,… Gelieve je bezoek uit te stellen.

Rekening houdend met alle richtlijnen proberen wij uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken. 

Heb je nog vragen in verband met reizen en het Coronavirus?

Gezien de situatie van dag tot dag, van uur tot uur verandert, worden alle reizen naar het buitenland momenteel afgeraden door de Belgische overheid. We zijn druk in de weer om alle geboekte reizen voor de komende dagen en weken op te volgen en onze klanten te informeren met betrekking tot de mogelijkheden.

Je reis is bij ons in goede handen, je gezondheid primeert nu en wij stellen alles in het werk om je zo spoedig mogelijk te contacteren. We doen er in elk geval alles aan doen om alle reizen op te volgen in volgorde van urgentie.

Bedankt alvast voor je begrip als je wat geduld moet hebben. Het zijn uitzonderlijke omstandigheden voor ons allemaal.

Voor verdere inlichtingen stuur je best een mailtje naar 2-travel@2-travel.be.

 

Achter gesloten deuren tot nader order

Omdat jouw vakantie ons werk is, hebben we besloten om tot nader order achter gesloten deuren te werken, zodat we met uiterste zorg naar oplossingen kunnen zoeken.

Voorlopig werken we enkel per mail:
2-travel@2-travel.be

 

TUI-vakantie geboekt?

  • TUI heeft pakketreizen en vluchten met TUI fly afgelast t.e.m. 07 juni 2020
  • T.e.m. 31 mei 2020 kunt u gebruik maken van de versoepelde omruilgarantie en kunt u uw zomervakantie eenmalig kosteloos omboeken. U kunt de vertrekdatum tot 7 dagen voor vertrek wijzigen naar een later moment, waarbij de afreisdatum voor 31 oktober 2020 moet zijn. Daarnaast kunt u gratis uw bestemming en/of reisgezelschap wijzigen, of een nieuwe vakantie naar keuze boeken.
 
Andere vragen? Check zeker onze 10 meest gestelde vragen over corona.
 

Voor verdere inlichtingen stuur je best een mailtje naar 2-travel@2-travel.be.

 

Updates Reisadvies Buitenlandse Zaken

Buitenlandse Zaken volgt de situatie nauwgezet op en past zo nodig de reisadviezen aan. Hieronder de link naar de up-to-date mededelingen voor alle landen van de wereld:

 

Bijkomende vragen?

Voor alle bijkomende vragen in verband met het Coronavirus verwijzen wij naar:

Alle Belgen worden aangeraden om hun reis te registreren via www.travellersonline.diplomatie.be